RSS Feed

Tuesday, January 19, 2016

pelik2 je dia ni

Aku buat bisnes online.aku jual original perfume,handbag gred aaa,dgn tudung. As a result, aku terpaksa being active on facebook utk promote barang dan acah2 kepoh serta visible di mata facebookers yg lainnya. Which is yg tak bestnya, aku dah biasa jadi invisible. Eh tak kisah, in fact aku selesa. Tak diperhatikan.

At the same time, aku buat servis proofreading. Yg ni, aku cuma tggal bukak laptop and check doc in english dan semua urusan adalah atas talian.submit checked doc through email,discuss dgn client through whatsapp which im totally comfortable with.selesa.tak jadi perhatian,dapat beri perkhidmatan, hasil dapat pampasan,upah tak besar tapi tak terbeban. Lagipun,ini bidang aku.english dan servis berkomunikasi.


Tapi aku ada cita2. Nk jadi manusia pelik yg berjaya. Manusia pelik yg kekal pelik dgn bangganya. Aku pelik, kau tak suka.boleh.kita pergi jauh2.aku pun taknak hati sakit.bukan kau sorang.faham?

0 comments:

Post a Comment

si lebong