RSS Feed

Tuesday, October 13, 2015

I hope no one will read this entry.

Kecil hati.biasa dah kan.aku dikurniakan tuhan kesederhanaan pd rupa,dan gaya hidup.dan untuk aku merasa mata2 yg memandang rendah pada aku pun dah jadi kebiasaan.mereka perhati cara aku berjalan,cara aku makan,cara aku pegang anak.dan selalunya mereka akan jumpa cacat cela salah silapnya.


Perlu ke dilayan elok manusia yg penuh cacat cela ni.entah.ada faedah pada kita ke.takde.

Maka mereka buat keputusan;
Hai lah mereka.



Waktu2 begini lah aku cuma minta lebih pada tuhan.tak mengapa lah rupa yg sederhana, kemampuan yg sederhana, tapi biarlah tuhan kurniakan tingkat sabar yg tinggi setingginya.yang itu aku nak lebih, tuhan.

Untuk aku;
Nah aku nak ingatkan aku

Tambah baik diri aku,kalau lagi sehari aku hidup semoga baki sehari tu jadi yg paling beri faedah.kalau lagi sebulan semoga bulan itu jadi yg paling beri faedah.begitulah kalau makan tahun sekalipun.ingat aku,pandang senget manusia pada aku tak ubah sedebu habuk pun cara tuhan menilai hambanya.Allahu Akbar.cari redha tuhan,aku.tuhan.sebab aku dah janji dunia cuma ujian.

Mereka,
Mungkin lupa.





0 comments:

Post a Comment

si lebong